Πολιτική Επιστροφών Προϊόντων

1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης & Επιστροφές

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το cosmeso.gr εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε, σύμφωνα με το άρθρο 3 του Ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

Προϋποθέσεις επιστροφής:

  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί.

  • Η συσκευασία τους πρέπει να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει όλα τα παρελκόμενα.

  • Πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς για την πρόθεσή σας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω email στο sales@cosmeso.gr, είτε συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας (με θέμα επιστροφή προϊόντων), πριν προχωρήσετε στην επιστροφή του προϊόντος.

  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

2. Ελαττωματικά ή Λανθασμένα Προϊόντα

Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό ή λανθασμένο προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα στο 2310232152 ή μέσω email στο sales@cosmeso.gr, αποστέλλοντας, βίντεο ή φωτογραφίες unboxing.

Τι ισχύει:

  • Τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται από το cosmeso.gr.

  • Μετά την επιβεβαίωση του προβλήματος, σας αποστέλλουμε νέο προϊόν ή γίνεται επιστροφή χρημάτων.

3. Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων

  • Αν έχετε πληρώσει με κάρτα, η επιστροφή γίνεται στον ίδιο λογαριασμό.

  • Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ή κατάθεση, απαιτείται IBAN για την επιστροφή των χρημάτων.

  • Τα έξοδα τραπεζικού εμβάσματος (αν υπάρχουν) επιβαρύνουν τον πελάτη.

  • Η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών από την παραλαβή της επιστροφής.

4. Αλλαγές Προϊόντων

  • Δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.

  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση και να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς.

  • Σε περίπτωση αλλαγής σε διαφορετικό προϊόν, η επιστροφή γίνεται με χρέωση παραλήπτη.

  • Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν, αποστέλλουμε το νέο προϊόν.

5. Εξαιρέσεις από τις Επιστροφές

  • Δώρα ή προϊόντα που δόθηκαν ως προσφορές δεν επιστρέφονται.

  • Μετά την πάροδο 14 ημερών, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ή αλλαγές.

  • Αν ένα προϊόν επιστραφεί και δεν πληροί τους παραπάνω όρους, επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωσή του.

6. Αντικαταστάσεις & Εγγυήσεις

Σε περιπτώσεις κατασκευαστικού ελαττώματος, γίνεται είτε αντικατάσταση είτε επιστροφή χρημάτων χωρίς καμία επιβάρυνση.

Εφόσον το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, προτείνουμε ισοδύναμο αντικατάστασης κατόπιν συνεννόησης.

7. Συσκευασία & Αποστολή Επιστροφής

Τα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται στην αρχική τους συσκευασία με την απόδειξη αγοράς.

Αν η αρχική συσκευασία λείπει, απαιτείται προστατευτική συσκευασία.

Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την ασφαλή μεταφορά του προϊόντος μέχρι την επιστροφή του.

Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας!

📞 Τηλέφωνο: 2310232152
📧 Email: sales@cosmeso.gr